Bases do Concurso de Disfraces. Entroido 2020

27 Xaneiro 2020

Xa temos disponibles as Bases do Concurso de Entroido 2020.

Podes inscribirte ata o XOVES 20 DE FEBREIRO ÁS 14 HORAS na Casa do Concello ou a través da Sede Electrónica do Concello de Cariño.

Se queres recibir máis información, podes poñerte en contacto con nós no teléfono 981 405 064 ou no mail cultura@concellodecarino.gal

Neste enlace podes descargar as bases publicadas no BOP.

Neste enlace podes descargar o Anexo I. Solicitude de participación individual ou parella infantil.

Neste enlace podes descargar o Anexo II. Solicitude de participación colectiva.

Neste enlace podes descargar o Anexo III. Autorización ao representante legal en caso de comparsas ou grupos.